Vračilo izdelka
V primeru, da želite odstopiti od pogodbe, imate pravico, da v 14 dneh od datuma prevzema blaga, to sporočite na e-naslov (info@kartuse.si). Rok začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Če odstopite od pogodbe, vam bo podjetje najkasneje v roku 15 dni po prejemu izdelka povrnilo opravljeno plačilo. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, uporabljeno mora biti v skladu z navodili in zapakirano v originalno embalažo. Kartuša ali toner ne sme biti odprt/a ali že porabljen. Priložiti morate tudi kopijo računa in obrazec (Odstop od pogodbe – vračilo v 14 dneh).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Vračilo artikla za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Obravnava poškodovanih pošiljk
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Reklamacija izdelka
Vsi izdelki v imajo garancijo uvoznika, oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele.
Kupec je ob prevzemu dolžan izdelek preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti prodajalcu, nato pa se s podjetjem dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Naknadnih prijav napak ali poškodb podjetje ni dolžno obravnavati, saj pozneje ni možno ugotavljati, če je do napak ali poškodb prišlo pred ali po prevzemu blaga.
Garancijska izjava
Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. Podjetje E-specialisti d.o.o., se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil/zamenjal v garancijskem roku (45 dni).
Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje pošljite e-pošto na: info@kartuse.si ali pokličite 040 436 434. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu ali na računu. Garancija (1 oz. 2 leti) je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi kopije računa. Če izdelek nima priloženega garancijskega lista, velja kot garancija izdani račun.
Garancija na kompatibilne / nadomestne / obnovljene kartuše in tonerje je 12 mesecev (1 leto).
Izjemoma je garancija dve leti, če je tako oglaševano, zapisano na računu ali garancijskem listu.
V garancijskem roku lahko potrošnik zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.
Pri reklamaciji izdelka upoštevajte naslednja navodila in pravila:
- Če se izdelek pokvari v garancijskem roku pošljite e-pošto na: info@kartuse.si ali pokličite: 040 436 434.
- Izdelek mora biti vrnjen skupaj z originalno embalažo, v nespremenjeni količini.
- Ob predaji izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju.
- Izdelek morate uporabljati skladno z navodili.
- Obvezno priložite račun ali kopijo računa.
- Morebitnih samovoljno poslanih poštnih pošiljk brez predhodnega dogovora na naš naslov ne bomo prevzeli. V tem primeru nosi stroške zavrnitve pošiljke kupec sam.
- Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
- V primeru lažne reklamacije prodajalec ne vrne izdelka ali kupnine izdelka.
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančne opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim
- vrne plačani znesek.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
- Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kako uveljaviti stvarno napako:
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Vračila izdelkov po pošti
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
OBRAZCI
1. Obrazec za vračilo artikla v garancijo
2. Odstop od pogodbe – vračilo v 14 dneh
3. Obrazec za vračilo artikla – uveljavljanje stvarne napake